Merhaba 😊 Oğlum 35 aylık, biz de 1 aydır deniyoruz, bugün ilk kez çişini yaptı çok şükür. Daha çok yolumuz var belli ama, 1 aydır hiçbir şekilde ikna edemiyordum. Benim ikna sürecim şöyle oldu bu 1 ay boyunca, çok sevdiği 2 tane çizgi film karakteri var. Eğer çişini yaparsa bir tanesinin eve geleceğini, kakasını yaparsa da diğerinin geleceğini söyledim ve oyuncakları önceden alıp ona göstermedim. 1 aydır oyuncakları sürekli sayıklıyor, diyorum ki çişini henüz tuvalete yapmadığın için gelmiyorlar, her seferinde de hayır yapmıycam diyordu 😂 Dün şöyle söyledim, tüm marketlere baktım artık senin yaşın için bez üretmiyorlar ve satmıyorlarmış, artık tuvalete yapman gerekiyor. Tabii ki ısrar etti ama elimizde olan bir şey olmadığını, bez bulamayacağımızı söyledim. Bugün beze son kez çişini yaptıktan sonra hadi gel tuvalette yıkayalım ve kağıtla silelim dedim. Oturunca bir bahaneyle içeri gittim, döndüğümde pipisine bakıyordu ve bak anne pipiden çiş geliyor diye sevindi 😄 Hadi dedim bir daha yap bakalım, zorladı kendini yapmak için, yapınca o bahsettiğim oyuncağı kapıya koydum, kapıyı tıklattım dedim koş bak kim geldi, oyuncağı görünce daha da heveslendi, derken saat başı tuvalete götürdüm her seferinde yaptı. Onun haricinde 2 3 kez de altına yaptı, sakince uyardım bir sonraki sefere bana söyle tuvalete yapacaksın diye. Şimdi de gece ilk kez bezlemeden yatırdım, gece uyandırmayı düşünmüyorum ama altına yaptı bile bir kez, çarşafın altına alt açma bezi koydum, uyandırmamak için de çiş yaptığı yere müslin serdim. Salonda da koltuklara alt açma bezi serip, üstüne kılıf örttüm. Bakalım kaka süreci nasıl olacak, diğer oyuncaktan ümitliyim 😂Çok uzun oldu ama belki bir faydası dokunur. Hepimize sabırlar diliyorum 🥰