Atlassss oluyor dönem dönem ben aylardır sütünü uyurken içiriyorum artık alıştım 2 yaşa kadar sabredeceğim sabah öğle vs ara öğün gibi az yiyor zaten derin uykusunda içiriyorum içmezse şırıngayla kalanını veriyorum benim için zor oluyor keşke kendisi içseydi ama yok fıtratı mı böyle bir yerlerde mi hata yapıldı bilemiyorum sadece ilk 2 at istekli içti aşılardan sonra mı oldu onu da bilmiyorum biberon emzik vs hep öğürdü kabul etmedi memeyi de ememedi Allah büyük acılarla imtihan etmesin bu dertlerde geçici diyerek tevekkül ediyorum artık 🌺🥲😊