1prenses1prens_ estağfurullah kötü annelikle alakası yok. Bazen bazı konuları kaçırıyoruz, dikkatimizden kaçıyor normal yani insanız herşeye yetişemeyebiliyoruz. Vitamin eksikliği olsa çok hasta olurdu durumu da bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış fakat d vitamini ile alakalı bi durum olacağını ben sanmıyorum. Şöyle örnek vereyim, 1 yaş kontrolünde oğlumu her zaman ki doktorumuzdan farklı bir doktora götürmüştüm ve vücut yapısı ile alakalı olarak “çan gövde oluşmuş çocukta bu da d vit eksikliğinden kaynaklanır” demişti. Dozunu arttırdık sonrasında. Yani bu tarz kemik oluşumu ve gelişimi için vücut gelişimi için önemli bir vitamin.
1prenses1prens_ bence diş olayı genetik ve her bebekte farklılık göstermesi çok normal. Oğlum doğduğunun ertesi günü d vitamini kullanmaya başladık şu an 20 aylık aralarda vermediğim ihmal ettiğim unuttuğum günlerin toplami hadi en fazla 1 Ay olsun, toplam 14 dişi var onların da 2si daha yeni patladı. Bu aylarda tüm dişlerini tamamlamış bebekler var. D vitamini ile dişin alakası olsa bizim hepsi şimdiye çıkmış olurdu diye düşünüyorum ayrıca ilk dişini de 8 aylıkken çıkardı.