Merhaba güzel anneler ❤️
Benim mitral kalp kapakçığında orta derecede çökme var fakat bu bir kaç haftadır kalbime ağrı giriyor bazen uzun sürüyor. Geçen acile gittim kan verdim. Troponin değeri 3.00 çıktı sonuçlarda sıkıntı yok diyip gönderdiler fakat şimdi internete baktım 0.03ten fazla olmamalı gibi birşey okudum. E nabızda da normal diye yazıyor. Değer kaç olmalı benim normal mi bilgisi olan yazabilir mi acaba