SerennDuru Ebru__ valla bu oceanda benim kızımı kabız yaptı sanırım 10 gündür kaka yapmıyordu bugün az bişey yaptı sadece
esraanurrr Semaaa39 aynen bizimde öyle oldu hatta doktor demir takviyesi hiç kullanmadın mı diye sormuştu
Ayfa1608 Ebru__ ben 1 haftadır kullanıyorum memnunum. Kabızlık yaşamadık çok şükür. Tadı da güzel yani verince öğürme geri çıkarma yok yalanıp yutuyor 😅 sadece ilk verdiğim gün yeşil kaka yaptı bidaha yapmadı öyle
cennetkokuluyavrum Ebru__ bende bestiton almistim zor iciyor onu portaklli tadni begenmedi yuzunu burusturuyor atiyor agzindan simdi ocean almistim onu baslocm faydasi yokmu 🤔 sidefer alicaktum normalde ocean yerine keske onu alsaymisim ozamn
Zumra_Fatma Ebru__ ben memnunum hem icinde ne oldugu belli saglik ocagindaki ebelerde öneriyor soyledigimde onlara daha iyi yapmissin dediler dahaniyi