Deletedmom_63 evet kışa üstünü açacak kıvamda olur uyku tulumu candır benim kızım da mayıs doğumluydu ben almıştım. Uyku tulumu, alt üst takımlar özellikle fitilli kumaşları öneririm esnek oluyor saçma şeyler almak istemiyorum derseniz bence alt üst takımlar yeterli. Bi de ev ayakkabısı yerine tabanı kalın çoraplar oluyor. Ne denir adına bilmiyorum 7-8 aylıkken falan kış gelmişti çok kullanıyordum tabanı oluyor çorabın. Uzun kollu zıbın almıştım ama hiç kullanmadı. Fermuarlı şeyler almayın kucakta toplanıyor ağzına geliyor demir kısmı ya da yemeye çalışıyor. Cırtlı şapkalar var ondan alabilirsiniz dışarda falan takar benimki çıkarırdı kafasından cırtlı alınca çıkaramadı dışarda kafası üşüdü kulakları üşüdü derdi olmuyor