yagmurkokusu_ Peliina apple destek uygulamasını indirip oraya da yazın belki telefona girerler yardımcı olurlar.
weebaby Peliina ben de sorun yasıyorum bazen ve arastırdıgımda hafızam cok dolu oldgu ıcın gondermedıgını ogrendım sonra temızlemkstım baya sonrasında rahat gonderdık
Peliina marisback Jyskmomk weebaby -Eraymoms- eceliko yagmurkokusu_ Herkese açtık yine olmadı. Airplayi kapatmam gerekiyormuş. Kapattıktan sonra gönderim yapabildim. Eşimi buldu. Eşimde açık olmasına rağmen gönderim yapabiliyor, beni buluyor ben niye yapamıyorum anlamadım ama yinede çözdüm problemi. Kalbime iniyordu anlık 😅 Teşekkür ederim hepinize. 🫠🧡
Deletedmom_106 Peliina karşı tarafın telefonunu herkese açık yapın olur . Benimki de öyle oluyo herkes yapınca buluyo
Peliina -Eraymoms- Bende çok sevindim. Kalpten gidiyordum vallahi korkudan telefona bir şey oldu diye 😂🙈
Peliina -Eraymoms- Eskitmedim birde daha. İki ay oldu alalı. “Allah’ım inşallah ben bozulmuşumdurda telefon bozulmamıştır ondan olmuyordur” falan diyordum 😂😂