Selam kızlar, 3 buçuk aylık bebegım var haftasına göre 1 hafta erken doğdu. Geceleri 6 7 saat aralıksız uyuyan bir ya da iki kez emen bebeğim son iki üç gündür 1 ya da 2 saate bir uyanıyor. Yeni dönmeyi öğrendi yüzüstü dönüyor geri düz dönemeyince ağlamaya başlıyor. Yan yatarak uyumaya alışkın sırt üstü yatmayı da sevmiyor. Ataktan mı dönme alışkanlığından mı bilmiyorum ama tam ebn uyuyorum o uyanıyor sersem gibiyim 😵💫 var mıdır bir çaresi ya valla böyle devam ederse ne yapacağım bilmiyorum 🥺