Kızlar malum hemen hemen herkeste olduğu gibi benim de doğum sonrası bebiş yaklaşık 3 aylık civarıyken saçlarım dökülmeye başladı ve dökülme hızı yavaş yavaş arttı 10 gündür inanılmaz derecede çok dökülüyor ev yatak banyo her yer saç yıkanırken bedenimden aşağı suyla beraber tel tel saç akıyor resmen kestirdim saçlarımı boya falan da yapmıyorum 2 gün önce biotin takviyesi aldım ama bu dökülme emzirme boyu devam eder mi nasıl durdurabilirim çıldıracak gibi oldum artık