Bernabulutt ver. Bakma etrafın lafına. Mama zehir değil. Evet herkes ister evladını bilmem kaçına kadar emzirsin ama olmayınca olmuyor. Benim kızım da doğum kilosundan çok aşırı kaybetmişti. Mama takviyesi yapmıştık, şimdi 11 aylık hala mama yiyor. Sütüm kesildi sıkıntıdan benim bi zaman sonra. Sen sıkma canını. Sütün de zamanla çoğalır. Araştır ne yenir yenemz tüket çoğalır elbet. Yeter kı çocuğun sağlıklı olsun. Doktor ne derse devam et.