Merhabalar 1 yaşına yakın bebeğim var ve ben yarın işe başlicam ama çok tedirginim kayınvalidem bakacak bebeğe işim evime çok yakın ama hiç bırakmadım hiç ayrı kalmadık hala emziriyorum.Sabah beni göremeyince ne yapar yada gün içinde beni arar mı nasıl olur bilmiyorum.Aklım sürekli onda olucak acaba beni unutur mu ya bana yaklaşmazsa diye çok korkuyorum 🥺