06noname Merhaba anneler bebeğim 30 günlük antibiyotik aldığım için emziremedim uzun süredir hala da alıyorum sütü sağıp atıyorum mama içiyor bebişim ama bir türlü düzgün mama bulamadım hipp kullanıyordum ebebekten aldım böcek çıktı evolbia gaz yaptı kusması çoktu aptamil ar kullandım oda kabız yaptı bebelac gold kullanıyorum ama oda çok yaramıyor sanki az daha kullanınca belli olur gerçi sizler neler kullandınız ? Kabız yapmayacak ve kusma sıkıntısına iyi gelecek kilo aldıracak mama önerilerine açığım bebelac gold kullanıp bebeği kabız olan oldu mu ? Doktora sor demeyin doktor evolvia ve aptamil dio başka bişe demio değişik maalesef …
Asl_2306 06noname SMA kullanıyorum ben benim oğlumda Aptamil kusma yaptı içtiği an kusuyordu ama SMA çok çok iyi geldi hem kilo açısından hemde gaz kusma acisindan deneyin derim 🧿
ikizlerimgozbebeklerim 06noname hipp’ten nasıl böcek çıktı inanamıyorum. Biz hipp combiotic kullanıyoruz memnunuz. Daha önce holle kullanmıştık,organik ve iyi bir mama,devam etmek isterdim ama kabızlık yaptı,aptamil de gaz yaptı
Cnsadl 06noname bizde aptamil gaz hipp çok aşırı kusma yaptı evolvia veriyorum hiç sorun yaşamadım sizin yaşamanızada çok şaşırdım ilk defa evolvianın birine yaramadığını duydum içeriği en temiz sindirimi en kolay olan mamalardan biri tabiki her bebek aynı değil ama ilk kez duyunca şaşırdım biogaia probiyotik vermenizi tavsiye ederim mama verirken sindirimini kolaylaştırır gaz problemide yaşamazsınız
ilknur97 Bizde sma kullanıyoruz bebeğim 4 aylık. Sma comfort hiç gaz yapmıyor çok rahatlatıyor bebeğimi comfort bulamazsam optipro çeşidini alıyoruz onu da çok güzel içiyor fazla gaz yapmıyor zaten biogaia gaz damlası da ekstra kullanıyoruz
06noname ikizlerimgozbebeklerim ya bide ebebekten aldım güvenilir olur diye olduğu gibi çöpe gitti 800 gr mama düşünün … Sma deniycem yarın alıcam inşallah teşekkür ederim 🤗🙏
06noname Cnsadl bebeğim ağlama krizine girdi resmen mamayı yedikten sonra ama benzer şikayetleri yaşayan çok kişi var tanıdığım 🤦 çöpe attım mamayı