Merhaba. 3 aylık bebeğim kendi kendine oynarken sıkıldığında biraz ağlamaya başlıyor, ben de ağlamasın diye kucağıma aldığımda çığlığı basıyor ve baya uzun bir süre ağlama krizine giriyor, asla sakinleştiremiyorum. Sebebi nedir? Bu durumu yaşayan var mı? Gözlerinden yaş geliyor, sakinleşince de sürekli iç çekiyor yavrum 😔