Yaaa kızlar bir şey sorucam Hem burda hem kendi etrafımda çok görüyorum İşte doğum yaparken bebeğimi görüb duyğulandım ağladım, bebeğim gülücük atdı duyğulandım ağladım, anne dedi ağladım, ilk adımını atdı ağladım ve bu gibi bir sürü bir sürü şeyler Ama ben nedense böyle değilim Bebeğimin hiç bir anını ağlayarak ya da aşırı duyğusallaşaral karşılamadım Tabi çok sevindim öpdüm kokladım hado annecim bir daha yap dedim Hatta kayıta aldım Her şey o kadar normal karşıladım ki Bazen nese bir duyğu problemimin olduğunu düşünüyorum Var mı benim gibi olan yoksa gariplik bende mi