Kızlar günaydın,
5 ay 22 günlük bir kızım var doğduğundan beri kilo alımı az. Mama hiçbir şekilde almıyor. Hipp aptamil, sma, neocate (dr verdi) hiçbirini içmiyor. doğal olarak bizde 5.aya girince ek gıdaya başladık ve artı olarak da şöyle bi sorunum var adet olacağım zaman sütüm inanılmaz azalıyor göze sürmeye bile kalmıyor diyebilirim. Dişlerden sanırım geceleri saat başı kalkıp emmek istiyor ama süt olmayınca sinirleniyor yatıyor ağlayarak kalkıyor ağlıyor geri uyuyor , geceleri karnını doyuramıyorum. Allah rızası için birşey söyleyin delirmek üzereyim bu tarz sorun yaşayan oldu mu, sizin bebekler hangi mamayı kullanıyor , geceleri nasıl yöntem izleyebilirim 😓