Kızlar arkadaşımın bebeği 4 günlük memeden ayrılınca ağlıyor memeden ayrılıp uyumuyor uzun emdiği halde ağlıyor 3 saat ayakta durduğu oluyor yenidoğan çocuğun gazı olmaz neden ağlıyor aç olduğu için mi kendi doktoru aç olduğu için değil diyor ama yenidoğan başka neden ağlar ki mama verlmeli mi?