Yusufumkalbm bu asla bir kriter değil 😅 nolur etrafa ozellikle 50 yaş üstüne kulak tıka. Ne zaman bezi bırakacak aa bırakmadı mi diyenlere biz ne zaman uygun görürsek de geç 😊 bir de bu süreçte tekrar deneyene kadar ön hazırlık yap mutlaka. Kitaplarla, oyunlarla. "Benim cisim geldi tuvalete gidiyorum. Kakami yaptım karnım çok rahatladı."gibi kendin de bol bol dile getirebilirsin. Kakasindan iğrenmesi iyi değil. Kaka yiyeceklerin ise yaramayan kısmı. Pis ya da iğrenç denilmemeli. “Aa bugün mercimek yedik bak kakan sarı olmuş” vs diye kaka muhabbeti yaptık biz mesela. Oyun hamurlarından kakalar yaptık, isim taktık. Çaktırmadan günlük bir şeyler yap çok rahat edersin. Bezi ne kadarlık periyotlarla ıslanıyor gözlemle mutlaka.