Kızım 6 buçuk aylık oldu iki dk mutfağa gitsem pesimden geliyor ağlamaya başlıyor. Basinda durmalı istiyor. Oyun oynarken başında duruyorum sorun yok. Ama içeri gidince hemen ağlıyor. Konuşarak çözmeye çalışıyorum. Anlatıyorum. Su içip gelicem annecim diyorum. Lavabo ya gidip gelicem annecim diyorum. Bu sorunu ne zaman aşarız. Ha bu arada millet beni deli sanıyor 😂 6 buçuk aylık bebek ne anlar diyor. Ben güvenini zedelemek istemiyorum