eylulcakir Hemen aileye gelin alın denmiyor tabi çocuğun durumuna bağlı.İlk çocuğu sakinleştiriyorum dikkatini başka yöne çekiyorum devam ederse annesini aradığımı söylüyorum.Oyalamaya devam ediyorum bu sırada çocuk susmuş oluyor genelde ama devam ederse ailesini arayıp gelmesini istiyorum.Geldiklerinde çocuğunuzu alın gidin demiyorum tabiki.Çocuğun göreceği şekilde ailenin de sınıfın kapısında vs.oturmasını istiyorum .