Kızlar 1 aylık bebegım var sadece anne sütü alıyor bu zamana kadar sürekli dolu kakalı çişli bezleri olurdu ama sütüm fazla tayzikliydi her emmeden sonra yapardı yarıyordu sütüm şimdi ise o bezleer azaldı çişli oluyor genelde kakalı cok olmuyor acaba beslenmıyormu bebegım :( gögüslerim yumusadı sütüm olgunlaştıgı için olabılır mı kafamda deli sorular :(