Hanımlar oğlum 6 ay olucak ama kendi kendine kaka çok yapamıyor. İlk doğumunda kucağımıza alıyorduk öyle rahat yapıyordu o zamandan beri biraz ıkındıgında çömelme pozisyonunda tutuyorum öyle kaka yapıyor gece zaten hiç yapmaz genelde gündüz belki bıraksam kendi yapıcak ama gözlemledim ben öyle tutmayınca genelde kaka yapmıyor böyle olan varmı