Elif34nur kızlar dogum ücretleri ortalama ne kadardır özellikle yakın zamanda dogum yapanlar ne kadar ödediniz benim normal dogum görünüyor şuanda bi aksilik olmazsa sezaryanla normal arasındada fark varmis galiba
benimbebegim Elif34nur Ben 10 ay önce doğum yaptım en baştan özel hastane takipliydim 39+3’te kordon olduğu için sezeryana döndü doğum , en baştan beri aynı doktor ve hastane de olduğum için normal doğum ile aynı ücreti aldılar 5700 dü
asrinhatasi Elif34nur şehir ve hastane olarak değişir. Ben klinik takipliydim Trabzon’da ona rağmen 8 vermiştim geçen sene doktor hastaneye bağlı olsaydı 5.5verecektim. Ama memleketim Kayseri’de 25bine de doğuran vardı benim gibi 8bine de. Tabi bunlar geçen sene şimdi daha da uçmuştur fiyatlar
Aezgi Elif34nur hastaneden hastaneye çok fark malesef 7 8 binede özel hastane var 50 bine yapan yerde bütcenize uygun bi yer bulursunuz inşallah
Poyrazmom_ Elif34nur bodrum Acıbadem 22.500 alıyır normal doğum için içinde süslemeye nohusa serbeti odaya kuaföre kadar herşey var
Annesi23 Elif34nur Hamileyim şu an doğum 17 binmis muayene 650 veriyorum yılbaşından sonra 25 falan olur diye düşünüyoruz üstelik öyle çok lüks bi hastane değil orta sınıf