Arkadaşlar ben de tecrübemi aktarayım. Ben de 2-3 ay civarında kesin alerji var bizde diyodum huzursuzluk, meme reddi,kilo alma sıkıntısı yoktu ama fiziksel belirtiler(mukus,ciltte kuruluk,gürültülü kaka) vardı. Alerji prof.una bile gittik sağolsun bize rahat olun yoktur diyemedi. Zaten testlerde kesin sonuç vermiyor bir-iki yaşına kadar. Çocuk doktoru amip teşhisi bile koydu mukustan dolayı. Boş yere antibiyotik kullanacaktık araştırmasam.Diyet yaptım belirtiler geçmedi sonradan öğrendim ki anne sütü alan bebekte mukus normal ta ki kan görene kadar. Acaba biz de mi diyen anneler içinizi ferah tutun. Yoktur bişey inşallah. Tabii takipte kalın.