Bizde 5 günlükken aynı süreci yaşadık. Serviste yattık iki gece fototerapi aldık. Bende de meme ucu çok yumuşaktı 30-35 güne kadar tutamadı yavrum düzgünce. Silikon uç kullandım aventin. Sonra aşama aşama silikon ucu da bıraktık. Serviste yatarken emzirme+ mama veriyorlardı şırınga ile. Ben sütümü sağıp verdim. Şırınga ile verirsen meme reddi yaşamazsın biberonla verdiğin gibi. Şırınga ile verirken de lateks eldiven kullanıp küçük parmağınızı bebişin emmesi için ağzına sokmanizi öneririm. Hem emme refleksi gelişiyor hem direk yutmadığı için tıkanması daha az oluyor. Siz sağın verin bebeğinize sagmazsaniz bebiş de emmezse asıl o zaman süt azalır. Eğer beslenme yetersiz olursa doktorlar direk mama baslama taraftarı oluyor genelde. Siz sütünüz varsa maşallah sağıp her emzirmenin ardından uyuyor olsa bile verin. Ve üzülmeyin, bu günler geçiyor :)