Ameliyat oldu bugün belki benim gibi olanlar olur diye neler yaşadığımızı yazacağım gece saat 4 de son beslenmesi oldu ameliyat saati 7.20 gibi girip yaptık hastahaneye ama acil vaka geldiği için beklemek zorunda kaldık 11 de aldılar ameliyata açlık çok zorladı çok ağladı 40-45 dk sürdü ameliyatı fıtık kapalı oldu sünneti normal sünnet bistüri ile oldu 2 saat daha aç kalıcak ilk beslenme sonrasını bilemiyorum güncelleme yaparım