bsratetik vallahi bizim de 1 yaş civarında olmuştu aynı şekilde. Zorla alıp emzirirsem 2 dk emip bırakıyordu, yoksa aklına bile gelmiyordu. Çok üzülmüştüm hatta erkenden kesecek mi acaba diye, atak dönemleri oluyor , bir de bizim ısırma durumu olmuştu bir memeyi vermemiştim vs derken uzaklaşmıştı. Şuan 23 aylık ve gece uyurken hariç sürekli memede dursa durur yani . Bir kaç ay sürdü bu durum ama sonrasında düzeldi, sütüm de çoğaldı. Daha çok yeni 1 gün diyorsunuz, belki diş muhabbeti vardır belki sıcaktır geçicidir yani .