Meryem01 ben normal konuşuyorum açıkçası, Ali beze bay bay dedi, çişi geldiğinde annesine söyleyecek, kakası geldiğinde söyleyecek anne çiş diyecek , aferin benim oğluma , akıllı oğlum benim, ben senin hep yanındayım seni çok seviyorum, güvendesin, çişi kakayı tuvalete yapıyoruz, diye diye konuşuyorum, uyuduktan 10 dk sonra konuşuyorum deneyin bende deniyorum bakalım tuvalet sürecindeyiz 3.gün