tutubaby Bebeğim 4 aylık.Ateşi huzursuzluğu yok.Kocaelinde yaşıyoruz havalar çok sıcak.Kafa,göğüs ve sırt bölgesinde isilik gibi şeyler var anlamadım.Sizce isilik mi alerji mi? Farklı bir şey yemedim hep yediğim şeyler.Anne sütüyle besleniyor.Teşekkürler
Kamergul tutubaby isilik kuzum benim kızda aynı alerjik bir kızım var sıcaktan hep böyle isilik döker
Tosbaninannesi tutubaby isilik olmuş hergun banyo yaptir çok sicaklayip terleyenince oluyor klima varsa aç hiç bişey olmuyor biz öyle yapıyoruz