Eda038 Kızlar kalça cikigi kontrole götürdünüz mu yada gerekli mi çünkü görünürde ağrı sızı yok şükür olsa ağlar duramaz bence
Lylozzd Eda038 gerekli tabi ki gözle anlaşılmıyor ki ikisi arasında bi kaç santim fark oluyor düzelene kadar bacak hareketlerine dikkat etmeniz gerekiyor veya kanguruya koymamak gerekiyor. Daha büyük fark olduğunda farklı yollar izlenebiliyor. Siz anlayamazsınız ki
Ozlemm1303 Evet gerekli çünkü asla dışardan anlaşılmıyor. Ben ortopedi bölümünde çalışmama rağmen anlayamamıştım ultrason da belli oluyor sadece. Tübingen cihazıyla 3 ay tedavi gördük açıları düzeldi çok şükür