Kizlar vallahi bunaldım artık. Parka götürüyorum çocuklar can atıyor sallamak ve kaydirmak için. Ama benim kız ağlayıp duruyor. Hayır bende yanlarında gözünün önünde duruyorum ona rağmen sırf başkası onu sallıyor diye ağlıyor. Kaydırağa tırmanmak istiyor ama tek başına yapamıyor. Düşmesin diye arkasından gitmem gerekiyor ,o şekilde de diğer çocukların geçmesine engel oluyorum. Çocuklar biz geçirelim diyorlar yok benim hanım efendi kabul etmiyor. Hadi yabancı insanları anlarım bir nebze. Peki ya babası ? Çocuk öz babasinda durmuyor ya ! Benim de dinlenmeye hakkım yok mu ? Tuvalete gidiyorum ağlaya ağlaya kapı yumrukluyor. Eşime diyorum az bak çocuğa temizlik vs yapayım ki böyle yapan çok kadın var biliyorum. Eşine bebeği bırakıp işlerini o arada halleden çok .. ama benim bebeğim durmuyor durmuyor kafayı sıyırmak üzereyim. 7/24 herşeyiyle ben ilgileneyim istiyor ve bu beni cooooook bunalttı. Nolur kendimden nasıl soguturum ben bunu ,ne yapmam gerek bir akıl verin ? Yorgunum yorgun ..(13.5 aylık ) ama bu zamana kadar heppp böyleydi. Büyüdükçe geçer dedik geçmiyooooooo