Zeynepsare1603 vallahi rezeneyi artık emziren anne bile içmesin diyorlar. Benim bebeğim de çok gazlıydı , ben içiyordum. Arkadaşım ve işte daha önce bebeği olan akrabalar falan dediler biz hep verdik bardağın dibinde kalandan bir kaşık falan rahatladı diye, bir kere denedim ama ters etki etti bence . Daha da huzursuz olmuştu yani o yüzden daha da vermedim. Zaten rahatlasa da içim rahat değildi , vermezdim diye düşünüyorum.