BrcnBlgn Ezgibozkurtkocak1 Satiorum canim pronutra var elimde istersen gonderebilirim bebegimde coklu gida alerjisi oldugu icin elimde kaldi hidrolize mamaya gectik
Oykubebek Ezgibozkurtkocak1 nutrıcına ınfantrını arastır ıstersen cok ıı ama raporlu yazılıyor elımde kutu kutu 50tlye satarım netten arastır cok ıı bır mama ozel cnku aklmda olsn dıe dedım Istersen yazdırabılırsende ama cok zor yazılır
Rojin21 Bende 1 kg var bebeğim küvözde kaldıgında istemişlerdi . İçinde iki poşet var birini açmışlar iki kere iki ölçek kullanmışlardı duruyor. İki ay önce alındı ebebekten 130 liraya