snyck madem öğretmen siniz size danışayım benim kızım şuan normal de anasınıfına gitmesi gerekiyor 2018 Ocak doğumlu geçen sene anasınıfına gittiği için biz bu sene 1 e yazdırdık ama hani anasınıfına çekme şansımız var kıyafetini almasak ilk haftadan birsey olur mu acaba