Sorum başlıkta kızlar el gıdaya ne zaman başladınız?Oğlum 4 ay 24 günlük 10-15 gün sonra yavaş yavaş başlamayı düşünüyorum kilosu felan gayet iyi çok şükür zaten bişeyler yemek için can atıyor resmen biz birşey yerken gözümün içine bakıyor garibim 🫠😂