Csknaz Kızlar oğlum 2 yaşında 2 haftadır Fln boynunda beze gibi şişlik var inat birazda ondan olmuştur yada bir yere çarpmıştır dedim ama geçmedi başına böyle bisey gelen var mı yarın doktora goturcem
BelisMelis411 Csknaz ensesının orada bar dogdugundan berı var sanırım ben bunu cok gc farkettım suan sıgortamız yok o yuzden doktora gıdemedık henuz ekim 4 te 2 yasında olacak
Nikita Csknaz yeğenimin de boynunun altında çıktı. 28 aylık. Kardeşim çok korktu, doktora götürdü. Doktor enfeksiyon olabileceğini söyledi ve antibiyotik verdi. Onunla geçmezse başka şeylerden şüphelenebiliriz, hemen endişe etmeyin demiş
Ayaz13 Csknaz büyük mü yoksa sadece siz ellediğinizde elinize mi geliyor fasulye kadar falan mı yoksa dışarıdan belli olcak kadar büyük mü benim oğlumun da sol tarafında 2-3 tane var ama küçükler fasülye kadarenfeksiyon geçirip büyüyüp bidaha eski haline dönmüyolarmiş 1 senedir falan var şuan 30 aylık oğlum hemen korkmayın
Dddd5980 Csknaz canım enfeksiyon olabilir belki benim eşimdede çıkmıştı enfeksiyondan bir hafta hastanede yatmıştık doktora göstermen gerekiyor canım
Csknaz BelisMelis411 benim sonradan oldu sabah doktora goturcem ensesinde değil sağ tarafında boynunda
Csknaz Nikita umarım öyledir yarın götürecem bende doktora insallah yoktur bisey bende araştırdım da hemen kötü şeyler çıkıyor insan korkuyor