Kızlar emzirirken adet olanlar nasıl bi düzeniniz var her ay düzenli oluyormusunuz ben 8 ay adet olmadım 2 aydır adet görüyorum bi 20sinde oldum geçen ay 26sı bu ay daha olamadım nasıl bi düzene giriyor sizde de böyle bi durum var mı acaba insan bi tedirgin oluyor ya adet gecikince