Selimikomom fotoğraflık olur, kafasından atana kadar bol bol çekersiniiz. O yüzden 12-36 diyorum bu yaz fotoğraflık olur seneye yazın belki takmak ister daha uzun süre kullanırsınız. Şapkamızdan gerçekten çok memnun kaldım bu arada. Denizde ıslanmadı bile. Ensesini örtüyor, önü baya geniş omuzlarına falan bile asla güneş gelmedi.