Tanembebek5 Ya esnemekten ağzı ayrılıyor hâlâ uyumuyor ağlıyor sürekli kucak istiyor. Anlamıyorum 3 ay 1 haftalık atak mı başladı nedir yaa 2 3 gündür bitirdi beni uykuya geçerken canımı okuyor deli olucam
Bal38 Tanembebek5 4 ay atağıdır geçmiş olsun benimkide 3 ay 10 günlükken o krizlere girdi 15 gun gunduz hic uyumadı gecede gec yatmıştı
Tanembebek5 Bal38 ya sorma durduk yere ağlıyor kucakta bile birden başlıyor bi de uyku saatine yakın o zamana kadar normal gülüyor eğleniyor sonra başlıyor ağlamaya. Ne yatıyor ne emiyor değişik bir şey ya
Bal38 Tanembebek5 o sorunlar bizde hiç bitmiyor 13 aylık her ay yeni atak dönemi büyüme huy degiştirme şeyleri yaşıyoruz uykusu hiç yok en fazla 1 saat bugün inan sabah 10 da kalktı hiç uyumadı akşam 10 bucuga kadar. Nası bu kadar aktif yorulmuyor aklım almıyor