Bu durum biraz psikolojik sanırım. Biz 3 yaşında başladık. İlk kaka yapması gerektiğinde çok tedirgin oldu. Kızım hayal gücü yüksek ve cansız varlıkların da konuşabildiğini sanan bi çocuktur. Ve ben genelde evde bişey yapması gerektiğinde hemen bişeyleri konuşturup onu ikna ederim. Kaka yapma esnasında lazımlığı, adaptörü hatta kakaları ve çişleri konuşturdum. Şu kakayı kendinden parça sanma olayını da kakaları sifona basarken konuşturarak ‘biz kanalizasyona gidiyoruz ailemiz ve arkadaşlarımız orda çok mutluyuzzzz’ diyerek hallettik. Hala kakaya çok severek yanaştığını düşünmüyorum ama en azından travmatik bi korkusu yok sayılır.