Smy3203856 Bebekligiller ay geçen sene sıfırını 200 tlye almıştım. Bidaha doğum yapmamış olsam hediye ederdim cünkü kapladığı alandan nefret ediyorum😂
Aaayysseee Bebekligiller bunun ismi Trendyolda ne diye geçiyor acaba ya salıncak falan yazıyorum çıkmıyor
Bebekligiller Cihan-mom evet hemde baya. Dedim bende burdan alayım ikinci el. Misafirlikte gördük Kızım içinde durdu hatta uyudu. Bende dedim hemen alayım 🤣
Cihan-mom Bebekligiller Geçen sene arkadaşım letgodan 50 TL’ye almıştı😁😁😁 bu sene 2. El satanlar da birinci el fiyatıyla veriyor 😏