Lina2023 Kızlar ehliyetim var ama pratiğim yok trafiğe hiç tek çıkmadım eşimle nişanlıyken boş arazide sürdüm biraz bugün sabah eşim sen araba ile git fırına dedi ama cesaretim hiç yok ya bide Ankara yokuş biraz nasıl cesaretlencem çok istiyorum araba kullanmayıda 😳
Tinymom Lina2023 bizim araç otomatik olmasına rağmen bende trafiğe hiç çıkmadım korkuyorum. Direksiyon hocam da sadece sınava yakın iki defa çıkardı ondan sanırım cesaret edemiyorum
beybiliko Lina2023 aa bu ben, ehliyeti alalı yıllar oldu, hala cesaret edip sürmedim, bizim araba otomatik bir de, arada bir heves geliyor biraz özel ders alıp yapsam mı diye ama cesaret edemiyor bir türlü
asrinhatasi Lina2023 sen =ben 🥰 araba değiştirirken özellikle otomatik istedim ki ben de süreyim ama yok hala sürmüyorım
Fasulye12 Lina2023 pazar sabahları sakin oluyor aslında ortalık. İnanın tekken daha cesaretli oluyor insan. Bildiğiniz yer de olduğu için çok sorun olacağını sanmıyorum. Ben ilk zamanlar park ettiğim yerden çıkamıyordum arkamda arabalar sıkıştırırsa diye, bakıyordum aile babası tipli araç sahiplerine , onlara rica ediyordum 🤣
Lina2023 Fasulye12 ayy kaza yapma korkum var birine çarparım ölürse ya da haberlerde oluyor ya bi dükkana binaya girerim falan 😱🤣
Fasulye12 Lina2023 ya tabi o ihtimallere herkes için geçerli , ama trafiğe çıkmadan , pratik yapmadan da geliştiremezsiniz bunu siz de biliyorsunuz.