Bebeğim 7 günlük. bir göğüsü bazen bitiriyor bazen yarım bırakıyor. Genellikle 2 buçuk 3 saat uyuyor. Uyandığında diğer göğüse mi geçmeliyim. Yoksa yarımdan mı devam etmeliyim. 3 saatte yarım olanda ilk süt ile mi dolar. Tam olarak nasıl sistem uygulamalıyım