Mira-Lamia Merhabalar, Bebegim 6 gun oldu dunyaya geldi.2ci gununden sarilik basladi,11.6 cikti kanda cok yuksek degil dediler gonderdiler,dun 15.6 cikti yine almadilar hastaneye .Yukselir diye cok korkuyorum.Sarilikla ilgili bilgisi olan var mi?😔
Dln Mira-Lamia bol bol emzirmen gerekir.alarm kur telefonuna max 2 saate bir emzir.kizimdada vardi 14 e kadar cikmisti.1m5 saatte bir zorla kaldirirdim.uyanmazdi ustunu falan soyardim ayagini cimcirirdim hafif cunku asla uyanmiyordu.17 yi gorurse yatis veririm demisti doktor o zamanlar.cocugun idrarla kakayla vucuttaki bilrubini atmasi lazim.bu yuzden full emzir.ya da sutun yoksa doktoruna danis mama ver canim.
Rrraaaiiinnn Mira-Lamia merhaba bizde uzamıs sarılık atlattık cok sukur. 2 saatte Bı kesin emzır dediler ben gundux gece her saat uyandırıp emxırdım ıyanmıyprdu ama hep ugrastım zorladım emip kustugu cok oldu ama devam ettim. Deget 12 den 13 e yukseldı onca emzirme e ragmen sonra bana su ıcır dediler su ıcırmeye basladım 2.hafya emzirmeye her saat devam ettim ve Allaha bin sukur deger önce 11 e sonra 8 e dıstu sonra zaten 10 mun altına dıstu diye Baska lan alıp bakmaya gerek yok dediler yani sizde su ıcırın su yardımıyla cısıyle atacak sarolıgını valla ben su ile care buldum sızede ıns ise yarar. İnsan annelıgı anlamadan bu olayın hemen olması cok yıpratıyor ama sen uzulme gecıyor bizim 1 ayı geckın surdu sarılık sizinde en kısa zamanda gecer ıns.
Tugrayeliz01 Mira-Lamia benim bebegim 5 günlükken 10 çıkmış di tedavi vermediler 7 günlükken tekrar tahlil yapıldı birden 19 yukselmisdi 2gun yattık çok şükür 1 gun de değeri düştü 1 günde kontrol için tuttular bence sizi yatırmaları lazımdı hemen yüksele biliyor deger
Zeyno111 Mira-Lamia Sık sık emzirin uyanmayabilir zorla soyun uyarın emzirin yarım saat 1 saat alarm kurup sürekli emzirmeniz gerekiyor bir de sabah cam arkasından bile olsa soyun vücudu güneş görsün iyi geliyor. Beyaz ışığında iyi geldiği söyleniyor onu bilemiyorum
Oykuu_bebekk Benim kızımda da olmuştu doktorumuz tedaviye almayalım emzirin dedi zor uyanıyotdu hatta uyanmıyordunbilr 1 saatte bir emzirdim ben 1 haftada kurtulduk bt kadar emerse çabuk geçiyor geçmiş olsun 🙏
Utkumm Bol bol emzir hatta arada mama taksiyesi yap sütün az olabilir aslında bu değerle yatış tedavi vermeleri lazım çünkü birden yükseliyo bizimde 15 16 falandı birden 23 oldu yatış verildi tedavi yapıldı düzeldik çok şükür
Ysmn18 Utkumm kesinlikle katılıyorum yatırmaları lazım zaten 1 günde düşüyor bizim 14 le yatış vermisti
Alpimom Benim oğlum 37 haftalık dogdu ona sarılıgı 18deydi ışık tedavisine aldılar direkt 2 günde düzeldi Allaha sukur bol bol emzir sütün yoksa sma mama ile besle bizim öyle geçti sarılıgı mız gözlerine bak içi sarı mı diye derisine bak
Mira-Lamia Canlar tesekkur ederim.Bugun butun gun emzirdim gece,mama da verdim ama yukselip yukselmedigini cok fazla anlayamiyorum.Insallah gecer
Pamirin_Annesi Sütünü sağıp ne kadar geldiğini kontrol edersen mamayı da ona göre verirsin. Sarılığı geçene kadar günde 3 kere verdik biz, sonra sütüm yeterli seviyeye gelince yavaş yavaş bıraktık mamayı
BrcnBlgn Mira-Lamia 2saatte bir emzir 18 ile bizim hastaneye yatisimiz yapildi 16 da yatiriolar riske atmiolar ama sinirda cok yukselmis dusmeyebilir ski takip yaptirin buarada mama daha hizli sariligi dusurur mamaya agirlik ver sarilik gerileyene kadar daha sonra anne sutuyle devam etmelisin
Mira-Lamia BrcnBlgn Dun gece 3 doktora gorundum hic birisi yatis yaptirmadi ,dunden beri diken ustundeyim.Bugun tekrardan goturucem doktora niye yatirmiyorlar anlamiyorum.
senbenbensen Mira-Lamia 15 olduysa yatırmaları gerekirdi biz iki kez yattık sarılıkdan biri 15 ikinci yattığımzda 16 ydı. Bol bol emzir uzayan sarılıkdı bizmki bir ay bi hafta oldu yeni yeni geçmeye başladı balkona çıkarttım bncamlıydı. sace beziyle güneşlendirdim pencereden flnda yapabilrsnz bn öyle etkisini gördüm Allah şifa versin
Sevgilina Mira-Lamia benim kızımda sarılık olmuştu 15 lerde filandı değeri ben sürekli emzirdim sık sık emzirmeyle çok şükür atlattık eğer emziriyorsanız sık sık emzirin mamada veriyorsanız daha çabuk geçer diye biliyorum bunun dışında ekstra bir şey yapmadım he birde başucunda gece lambası yanıyordu onun faydası oldu mu bilmiyorum ama 🤷♀️
Gizem_li Benimde bebegim sarılıktan yattı ışıkla düzeldi ama yakın bir sağlıkçı tanidığım şekerli suyu önerdi biz hastanede yattigimiz için vermedim ben ama gunde bir kaç Damla şekerli su anında düşüyormus sarılığı deneyip denememek size kalmış tabiki.