Yigitinannesiii6 10 günlüğüz henüz , diğer oğlum 1 buçuk yaşında ama tam hatırlamıyorum ne zaman gaz dönemi başladını , çok çekmiştik 3 ay . Sizin bebeklerde ne zaman başladı gaz dönemi ve rahatlatıcı neler yapıyorsunuz?
Yesimgulcakir Yigitinannesiii6 4 günlüğünden beri şiddetli gazı var sesli şekilde doktor relactaz damla verdi biogaia damlada aldım yanında ama işe yaramadı birde kakasında biraz mukus vardı bende süt ve yumurtayı kestım relactaza devam ediyoruz birde 1 aylıktan sonra metsil aldım diyet çok işe yaradı hala gazlı ama agrısı inlemesı geçti çok şükür
Duyulurum Yigitinannesiii6 15 günden sonra başladı, ilk bebeğimde de böyle olmuştu. Şu an bir aylık ikincisi :)
Yigitinannesiii6 Yesimgulcakir en çok gözümü korkutan süreç valla bu gaz dönemi başlamadan bitmesini bekliyorum
tomvejerry Yesimgulcakir benim bebeğim de aşırı gazlı ve mukuslu yapıyor acaba bende mi kessem bı kaç gün süt ve yumurta mı sadece
Yesimgulcakir Yigitinannesiii6 bir deneyim bakalım süt ve yumurtayı kesıp 2 güne bellı eder kendısını
Yesimgulcakir tomvejerry evet kesinlikle kesin süt ürünleri ve yumurtayı gözlemleyın bebeği eminim rahatlıycaktır o sırada yedıklerınızede dikkat edın gazlı yiyecekler yemeyın