Bahar3428 Kızım 14 aylık 2 aydır çizgi film izleyerek yemek yiyordu ama çok rahatsız oluyorum ekran alışkanlıgı olduğu için 😔 siz ekran olmadan nasıl yediriyosunuz
Birdunyabircennetannesi Bahar3428 Aç bırakarak Çizgi film açarak ne yediğini anlamayacak bunun yerine aç bırakıyorum Sabah kahvaltısını sevmez çok yemez zorlamıyorum öğlen güzel yiyor sonra He bazen öğlende reddediyor yine aç bırakıyorum akşam yiyor
Birdunyabircennetannesi Bahar3428 Evet doğru olanı bu Çünkü bir ara zorluyordum ve deliriyordum sinirleniyordum zorluyordum oğlum inatlaşıyordu Baktım olmayacak Açlıktan ölmez ya dedim aç bırakıyorum bende gerilmiyorum oğlumda😅 Ne zaman isterse o zaman yesin