Kbr_ea benim kızımın alerjisi arttığında oluyor, allah korusun ilerleyince alerjik astıma çevirebiliyor.. 2 ayrı alerji ilacı, ventolin bile kesmeyince kortizonlu bir buhar var o geçiriyor bir tek.. Umarım ilerlemez, alerji uzmanına gidin.. Ya da iyi bir doktora.. Alerjisinin neye olduğunu bulabilirseniz ondan uzak tutmak en iyisi olur..