Pafuli Doğum yapalı 11 ay olacak hala adet olmadım.Cerazette hap kullanıyorum ve emziriyorum.Adet olmak ne güzel birşeymiş ya değerini bilemedik.Bazen içim şişiyor,ateş basıyor beni.