dy22 evden çıkmadan 1 saat önce pipi köküne uyuşturucu krem sürdük kliniğe gidince o bölgeden iğne yaptılar zaten tek sıkıntı oydu orada ağladı sonra uyuştu zaten o bölge. Sonra işleme geçildi biz çizgi film izleterek oyaladık doktorda işlem yaptı hiç zorlanmadık. Eve gelince biraz ağrı oldu ağlama ve huzurluk oldu ama calpol verdik 4 saatte bir gece de uyudu zaten ağlama olmadı. İlk 3 gün biz dikkat etmeye çalıştık o bölgeyi çarpmasın sürtmesin diye ama ne mümkün bizimki çok hareketliydi hiç sakınmadı ama şükür bi sıkıntı da olmadı. Arada acıyınca uff diyordu birde kremlerini sürerken korkuyordu ama öyle ağlama falan olmadı hiç. Bol krem sürdük hep, sürtünce acımasın diye hem karton bardak gemde bezine bolca vazelin sürdük. 3. Gün banyosunu yaptırdık. Bugün bir hafta oldu şişlik çok çok az kaldı ağrı zaten ilk 2 3 gün oluyor. Tabi yenidoğanken yaptırılsa daha iyi ama biz 17 aylıkken yaptırdık zor olmadı sizde zorlanmazsınız.