Tecrübesizlikle hastanede başlamıştım kullanmaya hemşire yönlendirmesiyle halbuki yenidoğan bebek zaten tutmakta zorlanıyor az buçuk ve ilk bebeğim olduğu için ucu küçüktü. Ama çok zorladı dışarda falan, sürekli temiz tutmak lazım terleyince kayıyor ya da göğüs süt dolunca büyüyünce yanlarından göğse yapışmıyor hava aldığı için de bebeğe gaz yapıyor. Sanırım ilk ayda doğru tutuş pozisyonuyla bırakmıştık aşşşırı mutlu olmuştum. Tavsiyem bi şekilde mutlaka bırakmaya çalışın oluru varsa 🙏🏻