Merhabalar bebegim kucaga alismis,3 aylik ,indigi an cıglik atarcasina ağlıyor,kucaga aldigimiz an yine sakinlesiyir,bizde esimle bugu 1kereligine n kucaga almayip aglatmaya karar verdik,kendi kendine susar diye yok susmadı, yukari kattan kaynanamla gorumcem geldi bebegi kucaklarina alio sakinlestirdiler,kaynanam agkatma dedi,tek bakıyorum bebege ,ne yapacagimi bilemedim,nasil kucaktan indireceğiz, çok ağlıyor